امشب

دیگه امشب آخرین باره که من دست گرمتو تودستام می گیرم آخرین باره که من با یه دنیا آرزو واسه چشمات میمیرم چشم توداره خودش میگه برو میرم اما میدونی دوست دارم هرچقدر تنها باشم نمی تونم مثل تو سرد بی ریا باشم می دونم واسه رسیدن به تو دیر اومدم توچشات دنبال تقدیر اومدم می دونی من نبودم قلبت رودادی به کسی که هنوزم میگه واسش دلواپسی حالا که دارم میرم کاش یکم نگام کنی من به این هم راضی ام که فقط صدام کنی...!!

 



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت11:17---20 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//کینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,

] [ 11:6 ] [ ایمان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه